WEKO3
アイテム
顧客との共創による新しい税理士サービスの開発
https://doi.org/10.19001/0002000163
https://doi.org/10.19001/00020001634ca8f70c-8563-44a1-89f3-8e690ecf15ff
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
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| 公開日 | 2025-06-18 | |||||||||||||
| タイトル | ||||||||||||||
| タイトル | 顧客との共創による新しい税理士サービスの開発 | |||||||||||||
| 言語 | ja | |||||||||||||
| タイトル | ||||||||||||||
| タイトル | Development of new accounting service on value co-creation between professional services and customers | |||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||||
| 言語 | ||||||||||||||
| 言語 | jpn | |||||||||||||
| キーワード | ||||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||||
| 主題 | professional services | |||||||||||||
| キーワード | ||||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||||
| 主題 | customer satisfaction | |||||||||||||
| キーワード | ||||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||||
| 主題 | Value cocreation | |||||||||||||
| キーワード | ||||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||||
| 主題 | communication | |||||||||||||
| キーワード | ||||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||||
| 主題 | customer relationship management | |||||||||||||
| キーワード | ||||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||||
| 主題 | database marketing | |||||||||||||
| キーワード | ||||||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||||
| 主題 | value creation marketing | |||||||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
| ID登録 | ||||||||||||||
| ID登録 | 10.19001/0002000163 | |||||||||||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||||
| 著者 |
麦島, 哲
× 麦島, 哲
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| Abstract | ||||||||||||||
| 内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||
| 内容記述 | Professional Service is the hot trend in Business and research in recent year. A professional service firm can be a bridge professional services and customers. Therefore, in this paper, we propose a new service mediator model, which is able to keep other partners and end users close to each other and co-creation to gain satisfaction. We analyzed these data to make relationship between professional services and customers. We conducted a case of development of new accounting service on value cocreation between professional services and customers. | |||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||||
| 書誌情報 |
ja : 千葉経済論叢 en : CHIBA KEIZAI RONSO 号 72, p. 161-190, 発行日 2025-06-20 |
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| 出版者 | ||||||||||||||
| 出版者 | 千葉経済大学 | |||||||||||||
| ISSN | ||||||||||||||
| 収録物識別子タイプ | EISSN | |||||||||||||
| 収録物識別子 | 21876320 | |||||||||||||
| 書誌レコードID | ||||||||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||
| 収録物識別子 | AA12625180 | |||||||||||||