ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 千葉経済大学短期大学部
  2. 千葉経済大学短期大学部研究紀要(全文)第3号~第21号
  3. 第4号

「保育実習指導のミニマムスタンダード」を取り入れた保育実習のあり方について

https://lib.cku.repo.nii.ac.jp/records/921
https://lib.cku.repo.nii.ac.jp/records/921
7031f936-22bc-4555-97ec-64d77fb2cc62
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00004947281.pdf KJ00004947281.pdf (314.5 kB)
Item type [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2016-12-15
タイトル
タイトル 「保育実習指導のミニマムスタンダード」を取り入れた保育実習のあり方について
言語 ja
タイトル
タイトル A study of childcare practice that uses "Minimum Standard"
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 Minimum Standard
キーワード
主題Scheme Other
主題 childcare practice
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
雑誌書誌ID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12125406
著者 千葉, 弘明

× 千葉, 弘明

ja 千葉, 弘明

ja-Kana チバ, ヒロアキ

en Chiba, Hiroaki


Search repository
抄録(英)
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This study is an examination of childcare practice that uses "Minimum Standard", through this study researched on achievement level of students of learning contents presented by "Minimum Standard" at childcare practice. The results indicated that the learning contents of low achievement level at the childcare practice was the learning contents of the childcare support. Therefore, the teacher of the childcare person training school need to guidance with emphasis on childcare support, and the guidance for childcare support need to establishing reciprocal relationship the teacher of the childcare person training school and guidance for personal information protection. This study compared the learning evaluation of the group of students that learned the same day nursery with the group of students that learned the different day nursery to examine a method of effective childcare training. The results indicate that the group of students that learned the same day nursery exhibited significantly higher achievement level to the group of students that learned the different day nursery at many learning contents of childcare practiceI(day nursery) and childcare practiceII. Therefore, students Who learn childcare practiceI(day nursery) and childcare practiceII indicated effective for learning of the same day nursery.
書誌情報 ja : 千葉経済大学短期大学部研究紀要
en : Bulletin of Chiba Keizai College

号 4, p. 11-21, 発行日 2008-03-31
アクセション番号
内容記述タイプ Other
内容記述 KJ00004947281
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 13498312
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 10:09:05.143149
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3